Навчальні програми


Наказ № 609 від 08 червня 2018 року "Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"
Наказ № 693 від 25 червня 2018 року "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"
Наказ № 627 від 12 червня 2018 року "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"
Наказ МОН від 02.07.2019 № 917 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”
Наказ МОН № 815 від 26.07.2018 Про зміни до наказу №627
Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»
Постанова КМУ від 15 серпня 2011 року №872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”
Лист МОН №2.5-2087 “Щодо доплати за роботу в інклюзивному класі”
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

СПІВПРАЦЯ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ І ВЧИТЕЛЯ: ЯК НАЛАГОДИТИ ЯКІСНУ СПІВПРАЦЮ
Підготовка вчителів до інклюзивної освіти: європейська перспектива
Раннє втручання як запорука успішної інклюзії
АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ В СИСТЕМІ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГРУПИ РИЗИКУ Й ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В РАМКАХ РЕФОРМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Досвід переходу дітей із раннього втручання до інклюзії в дитячому садку
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НА ЛУГАНЩИНІ: ЩО ЗАВАЖАЄ ЇЇ ВПРОВАДЖУВАТИ І ЯК ДОЛАТИ ПЕРЕШКОДИ
Фінансування інклюзивної освіти в Україні: цифри і факти
Які перешкоди в упровадженні інклюзії вже знято, а що ще планується упровадити на найближчі роки
Які послуги мають бути у громаді, щоб забезпечити широку інклюзію?
МКФ для інклюзії
Адвокация раннего вмешательства в Харьковском регионе
Реалізація проекту: «Ранній супровід родини – гарний старт для дитини»
Проект «Реалізація сімейно-центрованого підходу у Ранньому втручанні в Закарпатській області»
Взаємозв’язок спеціальної та інклюзивної освіти: НРЦ як надавач реабілітаційних послуг
Что делать школе, если ребенок из семьи в сложных жизненных обстоятельствах (СЖО)
Кiлькiсть переглядiв: 227

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.