Навчальні програмиІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ (Нова)Методичні рекомендації для ІРЦКатегорії (типологія) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребамиРівні підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освітиМетодичні рекомендації для ЗЗСОПостанова КМУ №957 від 15.09.2021 року "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"Лист МОН №1/9-495 від 31.08.2020 року "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році"Наказ № 609 від 08 червня 2018 року "Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"Наказ № 693 від 25 червня 2018 року "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"Наказ № 627 від 12 червня 2018 року "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"Наказ МОН від 02.07.2019 № 917 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”Наказ МОН № 815 від 26.07.2018 Про зміни до наказу №627Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»Постанова КМУ від 15 серпня 2011 року №872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”Лист МОН №2.5-2087 “Щодо доплати за роботу в інклюзивному класі”Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.СПІВПРАЦЯ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ І ВЧИТЕЛЯ: ЯК НАЛАГОДИТИ ЯКІСНУ СПІВПРАЦЮ Підготовка вчителів до інклюзивної освіти: європейська перспективаРаннє втручання як запорука успішної інклюзіїАНАЛІЗ СИТУАЦІЇ В СИСТЕМІ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГРУПИ РИЗИКУ Й ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В РАМКАХ РЕФОРМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИДосвід переходу дітей із раннього втручання до інклюзії в дитячому садкуВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НА ЛУГАНЩИНІ: ЩО ЗАВАЖАЄ ЇЇ ВПРОВАДЖУВАТИ І ЯК ДОЛАТИ ПЕРЕШКОДИФінансування інклюзивної освіти в Україні: цифри і фактиЯкі перешкоди в упровадженні інклюзії вже знято, а що ще планується упровадити на найближчі рокиЯкі послуги мають бути у громаді, щоб забезпечити широку інклюзію? МКФ для інклюзії Адвокация раннего вмешательства в Харьковском регионеРеалізація проекту: «Ранній супровід родини – гарний старт для дитини»Проект «Реалізація сімейно-центрованого підходу у Ранньому втручанні в Закарпатській області»Взаємозв’язок спеціальної та інклюзивної освіти: НРЦ як надавач реабілітаційних послугЧто делать школе, если ребенок из семьи в сложных жизненных обстоятельствах (СЖО) Кiлькiсть переглядiв: 539 Коментарi Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка. Версія для друку
Коментарi