Тема педради : «БРЕНДИНГ – новий механізм забезпечення якості освіти»

План проведення педради
1. Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти.
Свистунова Т.І.
2. Внутрішня система забезпечення якості освіти ( інтерактивні вправи)
Стоянова О.О.
3. Напрямок «Освітнє середовище». Пізнавальність закладу освіти та наданих нею послуг.( Дорожня карта, модель забезпечення якості освіти)
МЦ вчителі поч.. кл. та вихователі ГПД.
4. Напрямок «Система оцінювання освітньої діяльності учнів». Модель випускника. ( Дорожня карта,модель забезпечення якості освіти)
МЦ суспільно – гуманітарний та художньо- естетичний.
5. Психолого-педагогічний флеш – тренінг «Вплив успіху вчителя на розвиток життєвої компетентності учнів»
Рябошапка В.В.
6.Напрямок «Педагогічна діяльність». Фаховий бренд.( дорожня карта, модель забезпечення якості освіти)
Природничо–математичний цикл. ( оцініть товариша)
7.Напрямок «Управлінські процеси діяльності закладу». Індентифікація образу закладу освіти. ( дорожня карта, модель якості освіти)
МЦ зарубіжна філологія та асистенти вчителів. ( оцініть товариша)
8.SWOT – аналіз – гармонія успішного розвитку школи в майбутньому.
Стоянова О.О.

/Files/images/IMG_55957.JPG /Files/images/IMG_56004.JPG /Files/images/IMG_56038.JPG /Files/images/IMG_56092.JPG /Files/images/IMG_56108.JPG

Завантажити матеріали педради за посиланнями:

План педради

Брендинг - новий механiзм якостi освiти

Освiтнє середовище

Педагогічна діяльність

Напрями оцінювання

Swot-аналіз

Банер

Опис проведеної педради

Картка контролю за виконанням рішень педагогічної ради

Доступ до всіх матеріалів педагогічної ради


САМООЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗБУДОВА ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ЗЗСО
Педагогічна рада «Педагогічні посиденьки"
Картка виконання рiшень педради
Органiзацiя освiтного процесу iз застосуванням технологiй дистанцiйного навчання у 2020-2021н.р.
ЗВIТ директора НВО№3

Особливості організації освітнього процесу в 2020/2021 н.р.
Створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидія булінгу (цькуванню)

Методична розробка педагогічної ради
«Досвід і проблеми формування життєвих компетентностей особистості»
Мета: - вироблення професійної компетенції педагогічних працівників для провадження інноваційних педагогічних технологій;

- аналіз готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності;

- створення узагальненого «професійного портрету» сучасного, компетентного вчителя;

- визначення методів формування ключових компетентностей учнів.

Форма проведення: педрада-вернісаж думок.
Презентація
Методична розробка
Тест до педради
Коло ідей “Покращення методичної роботи в закладі”
Вернісаж думок “Планування річного плану роботи на 2020-2021 н.р.”
.

29 грудня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради на тему “Педагогіка партнерства – формування сучасного стилю готовності вчителя й учня, батьківської громадськості та соціальних інститутів співпрацювати в інноваційному режим

НАКАЗ № 236-о Про підготовку до педради
Проект рішення педради
Виступ директора НВО
Презентація “Педагогіка партнерства”
Презентація “Покоління Z”
Результати олімпіад за 2018 рік
Словник до педради
Презентація “Використання ІКТ в процесі самоосвіти як шлях до підвищення професійної компетентності”

Текст до презентації

Тестування до педагогічної ради


06 квітня 2018 року відбудеться засідання педагогічної ради на тему
"Підвищення професійної компетентності вчителів – ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу"


11 січня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради на тему “Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників навчально-виховного процесу як важлива умова покращення якості освіти та творчого розвитку учнів. ІКТ – засіб мотивації”

План проведення педради
Підсумок педради
Рішення педради
Анкети для вчителів, учнів
Картка виконання рішень педради
Картка виконання рішень педради (2)
Пам’ятка мотивації до уроку для вчителів
Формування позитивної мотивації

23 жовтня 2017 року відбулася педагогічна рада на тему “Акмеологічні аспектирозвитку особистості вчителя та учня в сучаснихумовах”

Презентація. Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів у навчально-виховному процесі

Презентація. Акмеологічні аспектирозвитку особистостівчителя та учня в сучаснихумовах

Анкета до педради

Рішення педради 24.10

Притча про Вчителя Суховерхова Л. П.


Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов


04 січня відбулося засідання педагогічної ради на тему «Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи її подолання»

Файли для завантаження: Діагноз; Діагноз неуспішність; Діагностика Терапія; група Діагностика; група Оптимісти; група Профілактика

/Files/images/IMG_1153.JPG /Files/images/IMG_1161.JPG /Files/images/IMG_1173.JPG

/Files/images/philogirlande.jpg

23 березня у школі був проведений психолого-педагогічний семінар-практикум на тему "Стилі та моделі педагогічного спілкування", метою якого було познайомити учасників із стилями та моделями педагогічного спілкування, визначити домінуючий стиль керівництва та оптимальну модель спілкування з учнями кожного з присутніх.

Класні керівники та вчителі-предметники взяли у ньому участь із задоволенням. Семінар складався з теоретичної та практичної частин. Теоретичні питання висвітлили заступник директора з виховної роботи Різун Т.М., класні керівники Стоянова Н.О., Фартушна О.Д., Осадча Н.О., Німчинова В.Г.

Практичний психолог Гапченко В.А. провела з учасниками семінару психологічні вправи "Ставлення до учня", "Побачення", "Апельсин". Було переглянуто та обговорено фрагмент мультфільму "Маша та Ведмідь", зроблений коментар щодо індивідуального стилю педагога.

Заступник директора з виховної роботи Різун Т.М. провела тестування "Домінуючий стиль керівництва педагога", де кожен із учасників визначив особистий стиль педагогічного керівництва.

/Files/images/semnar_23032015/IMG_3849.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3865.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3869.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3879.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3885.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3886.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3889.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3890.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 6688

Коментарi

  • Гавриленко Людмила Володимирівна

    2018-04-06 18:11:03

    Так як досвід роботи показує, адаптація дитини до школи відбувається не одразу, тривалість і перебіг цього складного процесу залежить як від фактора навчального середовища (режиму, змісту, методів і засобів навчання, обсягу навчального навантаження), так і від стану здоров’я та працездатності. Крім того, це не тільки нові умови життя та діяльності, а й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Саме тому робота вчителя з питань адаптації першокласників до школи розпочинається ще на етапі запису дитини до першого класу під час діагностичної бесіди з майбутнім учнем, коли виявляється рівень та особливості дитини до шкільного життя...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.