06 квітня 2018 року відбудеться засідання педагогічної ради на тему
"Підвищення професійної компетентності вчителів – ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу"


11 січня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради на тему “Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників навчально-виховного процесу як важлива умова покращення якості освіти та творчого розвитку учнів. ІКТ – засіб мотивації”

План проведення педради
Підсумок педради
Рішення педради
Анкети для вчителів, учнів
Картка виконання рішень педради
Картка виконання рішень педради (2)
Пам’ятка мотивації до уроку для вчителів
Формування позитивної мотивації

23 жовтня 2017 року відбулася педагогічна рада на тему “Акмеологічні аспектирозвитку особистості вчителя та учня в сучаснихумовах”

Презентація. Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів у навчально-виховному процесі

Презентація. Акмеологічні аспектирозвитку особистостівчителя та учня в сучаснихумовах

Анкета до педради

Рішення педради 24.10

Притча про Вчителя Суховерхова Л. П.


Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов


04 січня відбулося засідання педагогічної ради на тему «Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи її подолання»

Файли для завантаження: Діагноз; Діагноз неуспішність; Діагностика Терапія; група Діагностика; група Оптимісти; група Профілактика

/Files/images/IMG_1153.JPG /Files/images/IMG_1161.JPG /Files/images/IMG_1173.JPG

/Files/images/philogirlande.jpg

23 березня у школі був проведений психолого-педагогічний семінар-практикум на тему "Стилі та моделі педагогічного спілкування", метою якого було познайомити учасників із стилями та моделями педагогічного спілкування, визначити домінуючий стиль керівництва та оптимальну модель спілкування з учнями кожного з присутніх.

Класні керівники та вчителі-предметники взяли у ньому участь із задоволенням. Семінар складався з теоретичної та практичної частин. Теоретичні питання висвітлили заступник директора з виховної роботи Різун Т.М., класні керівники Стоянова Н.О., Фартушна О.Д., Осадча Н.О., Німчинова В.Г.

Практичний психолог Гапченко В.А. провела з учасниками семінару психологічні вправи "Ставлення до учня", "Побачення", "Апельсин". Було переглянуто та обговорено фрагмент мультфільму "Маша та Ведмідь", зроблений коментар щодо індивідуального стилю педагога.

Заступник директора з виховної роботи Різун Т.М. провела тестування "Домінуючий стиль керівництва педагога", де кожен із учасників визначив особистий стиль педагогічного керівництва.

/Files/images/semnar_23032015/IMG_3849.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3865.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3869.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3879.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3885.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3886.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3889.jpg/Files/images/semnar_23032015/IMG_3890.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 183

Коментарi

  • Гавриленко Людмила Володимирівна

    2018-04-06 18:11:03

    Так як досвід роботи показує, адаптація дитини до школи відбувається не одразу, тривалість і перебіг цього складного процесу залежить як від фактора навчального середовища (режиму, змісту, методів і засобів навчання, обсягу навчального навантаження), так і від стану здоров’я та працездатності. Крім того, це не тільки нові умови життя та діяльності, а й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Саме тому робота вчителя з питань адаптації першокласників до школи розпочинається ще на етапі запису дитини до першого класу під час діагностичної бесіди з майбутнім учнем, коли виявляється рівень та особливості дитини до шкільного життя...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.