Компетентність — це здатність застосовуватинабуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою розв’язання певних життєво важливих проблем. Компетентність є особистісним утворенням, яке проявляється в процесі активнихсамостійнихдій дитини у навчанні, грі, позанавчальній діяльності.
Держстандарт подає таке визначеннякомунікативної компетентності: «…здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з навколишніми і віддаленими людьми та подіями, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями».
Формування комунікативної компетентності учнів - це збагачення навчання засобами ігрової діяльності. Тільки ті знання і вміння учня вважаються корисними, доцільними і міцними, які застосовуються на практиці, які школяр перенесе й використає у різних життєвих ситуаціях. Як правило, збагачений ігровими моментами освітній процес активізує пізнавальні можливості учнів початкових класів: гра навчає, захоплює, викликає бажання взяти участь у ній і одночасно знімає психологічну напругу, що більшою чи меншою мірою супроводжує будь-яке навчальне навантаження. Гра завжди передбачає прийняття рішень – що сказати, як відповісти, як виграти? Бажання вирішити ці питання загострюють розумову діяльність гравців, пробуджують інтерес і активність дітей. Це дає можливість проявити себе в цікавій для них діяльності, спонукає учня до спілкування – до комунікації з однолітками.
Кiлькiсть переглядiв: 336
Коментарi
Фартушна Ольга Дмитрівна
2018-02-22 11:34:50
Для формування комунікативної компетентності школярів в ГПД важливим є використання гри. Яка має виховне значення. Яка має виховне значення і різнобічний вплив на розвиток дитини, здатна творити дива. Лінивого вона може зробити працелюбним, незнайку – знаючим, неумілого – умільцем. Неначе чарівна паличка гра змінює ставлення дітей до того, що здається їм іноді досить звичайним і нецікавим. В іграх виховується дисципліна, діти привчаються до дотримання правил, справедливості, вмінню контролювати свої вчинки...
Гавриленко Людмила Володимирівна
2018-02-21 14:07:06
Так як, формування комунікативної компетентності учнів на ГПД- це збагачення навчання засобами ігрової діяльності,то я застосовую в своїй роботі різні ігрові технології, які дають можливість дітям приймати рішення - що сказати, як відповісти, як виграти?Учні залюбки розгадують ребуси, складають піктограми- це спонукає їх до спілкування, до комунікаціїх з однолітками....
Альона Кадомець
2018-02-08 11:36:31
Комунікативна компетентність в групі продовженого дня впливає на рівень навчальних досягнень учнів,а також на фізичне,моральне,трудове та естетичне виховання школярів. Для реалізації головної мети навчання я використовую ігрові технології. За допомогою гри учень краще засвоює вивчений матеріал,сприяє більш швидкому і надійному запам’ятовуванні іншомовних слів та речень. У грі легше долаються життєві труднощі,перешкоди,психологічні бар’єри.Переважно колективна,групова форма роботи,в основі якої знаходиться змагання краще впливає на рівень засвоєння матеріалу,та на розвиток комунікативних компетентностей...
Коментарi
Фартушна Ольга Дмитрівна
2018-02-22 11:34:50Для формування комунікативної компетентності школярів в ГПД важливим є використання гри. Яка має виховне значення. Яка має виховне значення і різнобічний вплив на розвиток дитини, здатна творити дива. Лінивого вона може зробити працелюбним, незнайку – знаючим, неумілого – умільцем. Неначе чарівна паличка гра змінює ставлення дітей до того, що здається їм іноді досить звичайним і нецікавим. В іграх виховується дисципліна, діти привчаються до дотримання правил, справедливості, вмінню контролювати свої вчинки...
Гавриленко Людмила Володимирівна
2018-02-21 14:07:06Так як, формування комунікативної компетентності учнів на ГПД- це збагачення навчання засобами ігрової діяльності,то я застосовую в своїй роботі різні ігрові технології, які дають можливість дітям приймати рішення - що сказати, як відповісти, як виграти?Учні залюбки розгадують ребуси, складають піктограми- це спонукає їх до спілкування, до комунікаціїх з однолітками....
Альона Кадомець
2018-02-08 11:36:31Комунікативна компетентність в групі продовженого дня впливає на рівень навчальних досягнень учнів,а також на фізичне,моральне,трудове та естетичне виховання школярів. Для реалізації головної мети навчання я використовую ігрові технології. За допомогою гри учень краще засвоює вивчений матеріал,сприяє більш швидкому і надійному запам’ятовуванні іншомовних слів та речень. У грі легше долаються життєві труднощі,перешкоди,психологічні бар’єри.Переважно колективна,групова форма роботи,в основі якої знаходиться змагання краще впливає на рівень засвоєння матеріалу,та на розвиток комунікативних компетентностей...