Компетентність — це здатність застосовуватинабуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою розв’язання певних життєво важливих проблем. Компетентність є особистісним утворенням, яке проявляється в процесі активнихсамостійнихдій дитини у навчанні, грі, позанавчальній діяльності.
Держстандарт подає таке визначеннякомунікативної компетентності: «…здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з навколишніми і віддаленими людьми та подіями, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями».
Формування комунікативної компетентності учнів - це збагачення навчання засобами ігрової діяльності. Тільки ті знання і вміння учня вважаються корисними, доцільними і міцними, які застосовуються на практиці, які школяр перенесе й використає у різних життєвих ситуаціях. Як правило, збагачений ігровими моментами освітній процес активізує пізнавальні можливості учнів початкових класів: гра навчає, захоплює, викликає бажання взяти участь у ній і одночасно знімає психологічну напругу, що більшою чи меншою мірою супроводжує будь-яке навчальне навантаження. Гра завжди передбачає прийняття рішень – що сказати, як відповісти, як виграти? Бажання вирішити ці питання загострюють розумову діяльність гравців, пробуджують інтерес і активність дітей. Це дає можливість проявити себе в цікавій для них діяльності, спонукає учня до спілкування – до комунікації з однолітками.
Кiлькiсть переглядiв: 336

Коментарi

  • Фартушна Ольга Дмитрівна

    2018-02-22 11:34:50

    Для формування комунікативної компетентності школярів в ГПД важливим є використання гри. Яка має виховне значення. Яка має виховне значення і різнобічний вплив на розвиток дитини, здатна творити дива. Лінивого вона може зробити працелюбним, незнайку – знаючим, неумілого – умільцем. Неначе чарівна паличка гра змінює ставлення дітей до того, що здається їм іноді досить звичайним і нецікавим. В іграх виховується дисципліна, діти привчаються до дотримання правил, справедливості, вмінню контролювати свої вчинки...

  • Гавриленко Людмила Володимирівна

    2018-02-21 14:07:06

    Так як, формування комунікативної компетентності учнів на ГПД- це збагачення навчання засобами ігрової діяльності,то я застосовую в своїй роботі різні ігрові технології, які дають можливість дітям приймати рішення - що сказати, як відповісти, як виграти?Учні залюбки розгадують ребуси, складають піктограми- це спонукає їх до спілкування, до комунікаціїх з однолітками....

  • Альона Кадомець

    2018-02-08 11:36:31

    Комунікативна компетентність в групі продовженого дня впливає на рівень навчальних досягнень учнів,а також на фізичне,моральне,трудове та естетичне виховання школярів. Для реалізації головної мети навчання я використовую ігрові технології. За допомогою гри учень краще засвоює вивчений матеріал,сприяє більш швидкому і надійному запам’ятовуванні іншомовних слів та речень. У грі легше долаються життєві труднощі,перешкоди,психологічні бар’єри.Переважно колективна,групова форма роботи,в основі якої знаходиться змагання краще впливає на рівень засвоєння матеріалу,та на розвиток комунікативних компетентностей...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.