Реформування освіти в Україні вимагає переорієнтації її на виховання людини, яка не тільки володітиме певним багажем знань, умінь, навичок та способів діяльності, а й умітиме виконувати свої обов`язки відповідно до сучасних теоретичних надбань, світових вимог і стандартів певної галузі. Такою має бути компетентність учня школи.

Одним із важливих завдань освіти і виховання є формування компетентної особистості, людини – громадянина, розкриття її творчих можливостей, задоволення особистих і державних інтересів. Процес формування компетентностей розпочинається під час навчання в ЗНЗ і відбувається протягом усього життя.

У виховній роботі значна увага приділяється комунікативній компетентності, поскільки саме через мистецтво спілкування створюються умови для виховання громадянських та загальнолюдських цінностей. Для ефективної комунікації необхідне досягнення взаєморозуміння партнерів і розуміння ситуації та предмета спілкування.

Мистецтво спілкування – це комплекс прийомів і навичок соціально – психологічної взаємодії класного керівника і учня, змістом якої є обмін інформацією та виховного впливу на основі різноманітних комунікативних засобів і забезпечення організації взаємин між учнями.

Набуття комунікативної компетентності відбувається під час проведення різних виховних заходів.

Кiлькiсть переглядiв: 301

Коментарi

  • Гавриленко Людмила Володимирівна

    2018-02-21 13:49:48

    У виховній роботі значну увагу приділяю комунікативній компетентності. Проводжу виховні заходи на різні теми. Звертаю увагу щоб дитина вміла виконувати свої обов*язки відповідно до сучасних теоретичних надбань, світових вимог і стандартів певної галузі. Формую людину- громадянина,розкриваю її творчі можливості. Вчу спілкуватися,бо саме через спілкування створюються умови для виховання громадянських загальнолюдських цінностей....

  • Стоянова Надія Олександрівна

    2018-02-20 12:04:28

    Комунікативну компетентність формую не лише на уроках, а й в позакласній діяльності. Особливо під час проведення вікторин, годин спілкування, екскурсій, тематичних проектів, свят, конкурсів. Під час спілкування розвиваю навички культурного мовлення: поважати співрозмовника, вміти вислухати його до кінця, вміти стримувати свої емоції під час розмови, не втручатися в розмову, коли говорять старші. Найбільше захоплюють мене прийоми які забезпечують створення ситуації успіху: «емоційне» стимулювання, «усмішка», «сердечка доброти» та інші...

  • масляна Катерина Миколаївна

    2018-02-20 11:44:26

    Сьогодення вимагає від учня вміти формувати власну думку, відстоювати свою позицію, співпрацювати в колективі, бути комунікабельними, уміти засобами мови вирішувати актуальні для мовця й суспільства завдання спілкування у побуті, суспільній, виробничій та культурній сферах життя, вміння використовувати мову й мовлення для реалізації цілей спілкування. Формуючи комунікативні компетенції, використовую різноманітні інтерактивні форми роботи: «Асоціація», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Коло ідей». Ці прийоми дають можливість працювати та діяти в команді, колегіально вирішувати спільні завдання, сприяють актуалізації особистісних якостей школяра...

  • Фартушня Ольга Дмитрівна

    2018-02-08 11:29:38

    У виховній роботі значну увагу приділяю комунікативній компетентності...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.