Розвиток професійної компетенції шляхом впровадження інноваційних технологій навчання на уроках математики, інформатики, біології, хімії, фізики, географії.

Сьогодні, коли знання стають основним стратегічним ресурсом, особливого значення набуває здатність людини функціонувати в глобалізованому, інформаційно насиченому суспільстві, учитися впродовж усього життя. Завдання освіти – формування компетентнісно розвиненої учнівської особистості з критичним мисленням, здатної до самоосвіти, самооцінювання та орієнтації в сучасному інформаційно-комунікативному середовищі.
Мета вчителів природничо-математичного циклу
набуття та розвиток вчителем певних компетентностей, які повинні забезпечити йому можливість навчатися самому та навчати інших в умовах динамічного розвитку сучасного світу.
Вчителі предметники усвідомлюють, що в період формування системи освіти потрібно взяти на озброєння все передове, прогресивне, що є в світовій освітянській галузі і одночасно зберегти власні надбання. На засіданні методичного об'єднання розглядались: логічно-математична складова тесту загальної навчальної компетентності, креативні методи навчання та творчі підходи до оцінювання знань учнів; використанням комп'ютерних технологів в практичній діяльності; шляхи корекції та контролю при виставленні тематичних оцінок, що передують тематичний бал. Вивчалися методи роботи та викладання матеріалу вчителями по темах із предметів природничо-математичного циклу.
Форми роботи:
- використання елементів диференційованого підходу в навчально- виховній роботі;
- використання вчителями елементів ІКТ на уроках та позаурочній діяльності;
- формування в учнів вмінь та навичок орієнтування у інформаційному просторі;
- конкурси, інтелектуальні ігри, вікторини;
- проектна діяльність учнів;
Очікуванні результати:
- реалізація творчого потенціалу вчителя;
- застосування інноваційних інформаційних технологій при проведенні уроків;
- систематизація уроків вчителів, їх методичних розробок для використання у навчальній діяльності.
Для досягнення зазначеної мети вчителі природничо-математичного циклу будуть працювати над вирішенням таких проблем:
- застосування комп'ютерних технологій внавчальному процесі;
- підвищення ефективності уроку;
- застосування інноваційних технологій;
- удосконалення форм і методів роботи вчителів;
- над розв'язуванням проблемтворчої, конкурентно-спроможної особистості учнів шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технлогій.
Кiлькiсть переглядiв: 317

Коментарi

  • Галайда Валентина Арсентівна

    2018-02-20 07:16:29

    Сучасне життя розвивається бурхливими темпами, тому відбулися вагомі зміни у системі освіти. Учитель, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Традиційна технологія навчання, є насамперед авторитарною педагогікою вимог; навчання дуже слабо пов’язане із внутрішнім життям учня, з його різноманітними запитами і потребами, відсутні умови для прояву індивідуальних здібностей, творчих проявів особистості, віддається перевага репродуктивної діяльності над пошуковою, що не відповідає вимогам часу...

  • Федоров Микола Миколайович

    2018-02-15 10:58:54

    Актуальність застосування інноваційних технологій з кожним днем зростає все більше. Ми живемо в час, коли потрібно постійно прогресувати, а не триматись за минуле, і саме інноваційні технології дають нам змогу рухатись у цьому напрямку. Їх застосування на уроках дозволяє більш якісно донести до учнів навчальний матеріал, зацікавити їх до вивчення предмета....

  • Осадча Ніна Олексіївна

    2018-02-12 21:19:02

    Формування комунікативних компетенцій в сучасній школі є головним для випускника.Він повинен бути конкурентно спроможним.Я ,як вчитель,користуючись іноваційними технологіями, навчаю вчитися.Це основа майбутнього....

  • Масляна Катерина Миколаївна

    2018-02-12 07:27:44

    Завдання сучасної школи полягає в індивідуалізації та диференціації навчання, його пробільності, запровадження особистісно орієнтованих педтехнологій, формуванні соціальної, комунікативної, комп’ютерної та інших видів компетенцій, поглибленні практичної і творчої домінант навчальної діяльності. Для досягнекння даної мети застосовую в навчально – виховному процесі інноваційні освітні технології. Вони сприяють активізації пізнавальної діяльності, розвивають творче мислення, вміння спілкуватися, забезпечують...

  • Лукіна Людмила Гаврилівна

    2018-02-08 13:18:39

    Формування математичної компетентності передбачає: формування логічного мислення, вміння працювати з підручником і іншою науковою літературою, виокремлювати основне, використовувати математичні знання і висновки при вивченні інших предметів; здатність самонавчатись і передавати знання іншим; вміти оцінювати правильність виконання завдань. Кожен урок - це "територія успіху" і кожен учень на уроці повинен бути успішним. з цією метою в своїй роботі використовую елементи деференціального підходу в навчанні...

  • Щербина Валентина Іванівна

    2018-02-07 20:52:31

    Інтерес учнів до предмета формується під безпосереднім впливом учителя.А він не може проводити уроки не використовуючи іноваційних технологій.Учитель повинен бути оригінальним,здатним до генерування ідей,до аналізу та синтезу,Він цікавий для учнів.Я застосовую проектне навчання,проблемне навчання,технологію навчання як дослідження.Головне:учитель-компетентний,урок-цікавий,учень -зацікавлений та вмотивований..........

  • Тетяна Миколаївна Новохатченко

    2018-02-07 11:37:27

    Інноваційні технології на сучасному етапі реформування освіти є провідними у навчально-виховному. вони сприяють мотивації навчальної діяльності школярів, ефективному викладанню навчального матеріалу, дають широкі можливості для диференціації та індивідуалізації. На своїх уроках я широко використовую інтерактивні форми і методи роботи, які сприяють активізації пізнавальної активності школярів, сприяють використанню набутих знань у розв'язанні нестандартних завдань та вирішенні життєвих ситуацій....

  • Косташ Олександр Миколайович

    2018-02-02 13:11:39

    На уроках фізики я застосовую інноваційні технології, які допомогають підвищити ефективність уроків...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.