Проблема: "Формування і розвиток ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами"
Дата проведення: 28 березня 2018 року

Тема обласного семінару "Науково-методичний супровід інноваційних технологій інклюзивного навчання в закладі освіти"

МЕТА: визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, ознайомлення з інноваційним вітчизняним досвідом організації інклюзивної освіти та активізації учасників до впровадження в життя отриманих знань.
Програма семінару

Організаційний блок
9.00-9.30 - Зустріч учасників семінару. Брейк - кава.
I блок. Сучасна школа - середовище для формування ключових компетентностей учнів

9.30- 9.55 - Екскурсія закладом «Формування інноваційного освітнього середовища закладу освіти в умовах реалізації Нової української школи».
Директор НВО Свистунова Т.І.
II блок. Нове педагогічне мислення як засіб формування акмеологічного середовища навчального закладу

10.00-10.45 - Бінарний урок з природознавства в інклюзивному 3-А класі« Скелет - опора тіла людини»
Учитель поч. класів Скочко О.А.;
Асистент вчителя Кадомець А.О.
Учитель біології Новохатченко Т.М.

Урок з української літератури в інклюзивному 5-А класі «Григорій Тютюнник. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини в оповіданні «Дивак»». Учитель української мови Тодорова В.В..
Асистент вчителя Нікітчук Н.В.

Урок з історії України в інклюзивному 5-Б класі «Історичні праці про Україну та їх автори. «Джерела мудрості»».
Учитель історії Коваленко І.О.
Асистент вчителя Нецька A.B.

ІІI блок. Генерування інноваційних ідей в діяльності закладу освіти.

10.55 - 12.00 Корекційно-розвивальні заняття

• Відеоролик корекційного заняття з розвитку мовлення з ученицею 8-А класу «Виразне читання текстів різних типів і стилі в мовленні. Слухання текстів з голосу учителя»»
Учитель української мови Босько В.О.

• Відеоролик корекція розвитку з учнем 6-Б класу «Додавання простих і складних іменованих чисел»
Учитель математики Галайда В.А.

• Відеоролик корекційного заняття з розвитку мовлення з учнем 9-Б класу «Формування уміння виокремлювати прийменники в усному та писемному мовленні. Розвиток слухової уваги, сприймання, пам'яті».
Учитель української мови Ворона Ю.В.

• Практичне корекційне заняття з учнем 6-А класу « Розвиток когнітивної сфери»
Практичний психолог Гапченко В.А.
• Екскурсія кабінетом практичного психолога.
Практичний психолог Гапченко В.А.

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

12.00-13.00 - Презентація роботи навчально - виховного об'єднання «Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №3 - ДНЗ»
Директор НВО Свистунова Т.І.

Майстер - клас «Особливості організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому закладі»
Заступник директора з НВР Самченко Н.Б.

13.00-13.20 - Підведення підсумків семінару.

13.20-14.00 - Обід. Від'їзд учасників семінару


Завантажити відео уроків для ознайомлення
Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.