НА СТОРІНКАХ УЧАСНИКІВ ЗНО РОЗМІЩЕНО
ЗАПРОШЕННЯ-ПЕРЕПУСТКИ З АДРЕСАМИ ПУНКТІВ ТЕСТУВАННЯ

На інформаційних сторінках учасників ЗНО 2021 розміщено запрошення-перепустки, у яких зазначено адреси пунктів тестування і рекомендований проміжок часу, протягом якого учасники мають прибути до пунктів тестування та пройти процедуру допуску.

Учасникам ЗНО необхідно до 21 травня самостійно сформувати й роздрукувати запрошення-перепустку зі своєї інформаційної сторінки на вебсайті УЦОЯО. Запрошення-перепустку необхідно роздрукувати завчасно: цей документ – обов’язковий для допуску до пункту тестування.

Будемо вдячні, якщо нагадаєте учням про завчасну підготовку запрошень-перепусток.Докладніше про ці документи читайте ось тут.

РОЗ’ЯСНЕННЯ МОН ЩОДО ЗАВЕРШЕННЯ 2020/2021 Н.Р.

Оприлюднено лист МОН із роз’ясненнями щодо завершення навчального року 2020/2021 у школах. Ось кілька ключових моментів із цього листа.

Звільнення від ДПА

Випускники шкіл у 2020/2021 навчальному році звільняються від проходження ДПА. Водночас вони зберігають за собою право пройти її за власним бажанням.

Не передбачено вибіркове звільнення від проходження ДПА (незалежно від її форми) з якогось одного чи кількох предметів. Так само закон не звільняє від проходження ЗНО здобувачів освіти, які планують вступати до закладів вищої освіти у 2021 році.

Здобувачі освіти, які претендують на нагородження Золотою або Срібною медалями та звільнені від проходження ДПА законом, мають право на отримання таких медалей без проходження ДПА.

Докладніше про питання, що стосуються ДПА, читайте у цьому матеріалі.

Підсумкове оцінювання і подання документів дистанційно

У 2020/2021 навчальному році підсумкове оцінювання результатів навчання учнів можна проводити дистанційно.

Під час зарахування дітей для здобуття початкової освіти забороняється проводити конкурси, однак це не стосується закладів спеціалізованої освіти і приватних закладів освіти.

Дату початку прийому документів для зарахування визначають органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади, але строк прийому заяв не може бути меншим одного місяця. Водночас на період карантину власник установи, організації або уповноважений орган може змінювати режим роботи, зокрема і щодо прийому та обслуговування фізичних та юридичних осіб. Таким чином, засновники закладів освіти у період карантину можуть гнучко організовувати прийом документів, зокрема дозволити подавати їх електронною поштою у сканованій формі без електронного цифрового підпису.

Більше інформації щодо цих питань читайте ось тут.

Сам лист МОН із роз’ясненнями щодо завершення 2020/2021 навчального року знаходиться за посиланням.

УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ ДЛЯ УЧНІВ 7-11 КЛАСІВ ТА
РОЗІГРАШ ПРИЗІВ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «Смарт освіта»розробили урок з медіаграмотності для учнів 7-11 класів. Урок створений на основі навчального серіалу BreaktheFake, у якому українські зірки розпізнають і спростовують міфи про COVID-19 та вакцинацію.

Вчителі, які скористаються розробкою, отримають сертифікат і шанс виграти подарунки від ЮНІСЕФ. Для участі в розіграші необхідно провести урок та до 20 травня заповнити анкету за посиланням. Сертифікати будуть відправлені всім, хто виконав умови, після 25 травня.

/Files/images/aHR0cHM6Ly9tY3VzZXJjb250ZW50LmNZTlmNjZkMGIucG5n.png

Урок можна проводити як цілісне заняття у форматі онлайн чи офлайн, або ж використовувати окремі вправи з розробки під час проведення уроків з різних дисциплін, які вимагають навичок медіаграмотності, наприклад, історія, правознавство, біологія тощо. Урок спрямований на розвиток уміння ідентифікувати фейки та протистояти їхнім негативним впливам.

Докладніше про те, як можна скористатись матеріалами уроку та чому важливо розвивати медіаграмотність учнів, читайте за цим посиланням. Матеріали для проведення уроку завантажуйте ось тут.

ВЧИТЕЛІВ ЗАПРОШУЮТЬ ДО ТЕСТУВАННЯ ГРИ
НА ТЕМУ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ

Вчителі української мови та літератури можуть долучитися до тестового запуску Check It – користувацької гри, яка покращує рівень медіаграмотності дітей шкільного та підліткового віку.Гра буде помічником для вчителів у навчальному процесі.

Цю гру створили учасники онлайн-хакатону проєктів молоді з медіаграмотності ІНФОТОН від Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та INSCIENCE.

Перший блок – «Українська література. Міфи та фейки про українських поетів та письменників» – доступний для тестування вчителями.Для участі у тестуванні потрібно заповнити анкету за посиланням та отримати доступ до власного кабінету: http://bit.ly/check-it-test.

КУЛЬТУРА ХАРЧУВАННЯ ТА ПРАВИЛЬНІ ХАРЧОВІ ЗВИЧКИ В ШКОЛАХ: ВЕБІНАР В МЕЖАХ РЕФОРМИ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ

Реформа шкільного харчування створює умови для споживання школярами корисних і безпечних страв та напоїв у достатній кількості, і для позитивного її впровадження наразі створено міцний фундамент. Про це йшлося під час вебінару «Формування культури харчування та правильних харчових звичок», що відбувся в межах впровадження реформи шкільного харчування в Україні.

Зокрема, під час вебінару йшлося про:

  • фінансування реформи шкільного харчування у 2021 році,
  • рекомендації з організації харчування в школах,
  • умови для споживання школярами корисних і безпечних страв та напоїв,
  • зміни норм харчування в школах, передбачені постановою Кабміну №305,
  • 4-тижневе меню замість 2-тижневого та впровадження українських страв.

Запис вебінару можна переглянути на сторінках МОН у Facebook та YouTube. Докладніше про сам захід читайте ось тут.

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ТА УМОВ НАДАННЯ СУБВЕНЦІЇ
«СПРОМОЖНА ШКОЛА ДЛЯ КРАЩИХ РЕЗУЛЬТАТІВ»

Уряд вніс зміни до Порядку та умов надання субвенції «Спроможна школа для кращих результатів».

Зокрема, зміни передбачають спрямування коштів на реалізацію проєктів, пов’язаних із формуванням нового освітнього простору, безпечного та інклюзивного (безбар’єрного) освітнього середовища, проведенням реконструкцій та капітальних ремонтів будівель (їхніх частин), споруд закладів загальної середньої освіти.

Так, збір проєктів від органів місцевого самоврядування проводитимуть обласні, Київська міська держадміністрації та передаватимуть до МОН. За результатами розгляду узагальненого переліку проєктів комісія відбере проєкти, що відповідають законодавству, та сформує пропозиції щодо їх погодження.

Докладніше – за посиланням.

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ НОВОГО ПОРЯДКУ
КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ ПІДРУЧНИКІВ ТА ПОСІБНИКІВ

Міністерство розробило проєкт Порядку конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників.

Основна мета документа – розв’язання проблем якості шкільної навчальної літератури шляхом забезпечення відкритості та прозорості проведення конкурсного відбору підручників і посібників.

Документ оприлюднено для громадського обговорення. Зауваження та пропозиції приймаються до 23 травня на konkurs.imzo@gmail.com та khomenko@mon.gov.ua.

Докладно про те, що пропонує проєкт, читайте ось тут.

РОЗПОЧАЛОСЬ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
КЕРІВНИКІВ ПІЛОТНИХ ЗАКЛАДІВ НУШ У 5-9 КЛАСАХ

Нові ролі директорів шкіл у контексті впровадження Нової української школи, основні елементи Державного стандарту базової середньої освіти, створення освітньої програми закладу та наступність ланок початкової та середньої освіти. Про це та багато іншого йтиметься під час онлайн-навчання керівників шкіл-учасниць інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня та регіональних координаторів і тренерів НУШ. Навчання за програмою «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» розпочалося 27 квітня.

Програма складається з шести модулів, які триватимуть впродовж квітня-серпня 2021 року. Вона передбачає як навчальні вебінари, так і індивідуальні завдання та практичні кейси. Під час модулів будуть охоплені усі найважливіші теми, які допоможуть розпочати навчальний рік у пілотних школах.

Докладніше про програму читайте ось тут.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2021»:
ПЕРЕМОЖЦЯМИ СТАЛИ 12 НАЙКРАЩИХ УЧИТЕЛІВ

1-22 квітня тривали відбірковий та фінальний етапи заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021». Відбірковий етап визначив 12 переможців у кожній з номінацій.

Основними конкурсними випробуваннями фіналу стали «Методичний практикум», «Урок» та «Майстер-клас», а для керівників закладів освіти – «Фасилітаційна сесія» та «Проєкт».

Вітаємо переможців! Про них читайте за цим посиланням.

А в наступному 2021/2022 навчальному році конкурс «Учитель року» проводитиметься в номінаціях «Основи правознавства», «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво».

Кiлькiсть переглядiв: 125

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.