COVID-19 І ШКОЛА: ВЕБІНАР ПРО АКТУАЛЬНЕ

Наступної середи, 23 вересня, Освіторія спільно з ЮНІСЕФ в Україні, за сприяння МОН та за підтримки USAID проведе відкритий вебінар для вчителів, очільників шкіл, батьків та всіх учасників освітнього процесу.

Медична експертка ЮНІСЕФ в Україні Катерина Булавінова розкаже, що потрібно знати освітянам, щоб подбати про учнів і себе в умовах пандемії, яких правил дотримуватися, щоб зменшити ризик зараження на COVID-19 та інші інфекції, як спілкуватися з батьками про коронавірус і захист від інших інфекцій.

З Валерією Якушко, розробницею інтерактивного уроку про протидію COVID-19 в навчальному закладі, розберемося, як можна донести необхідну інформацію дітям різного віку, як випрацювати спільні правила гігієни та безпеки, працювати з міфами та реаліями в умовах пандемії під час уроків чи класної години.

Зустрінемось 23 вересня о 16:00 на сторінках:

Вносьте дату до свого календаря і готуйте запитання – їх можна буде поставити у прямому ефірі!

Цей безкоштовний вебінар – части на кампанії “Школо, ми готові”,яку реалізує МОН спільно з ЮНІСЕФ за підтримки USAID та ГС “Освіторія”, щоб проінформувати вчителів і адміністраторів шкіл, учнів та батьків про правила та умови безпечного навчання в умовах пандемії COVID-19. Докладніше про вебінар читайте ось тут.

НОВІ ПРАВИЛА ДЛЯ ШКІЛ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Під час засідання 16 вересня Кабінет Міністрів повідомив про зміни правил для закладів освіти на час карантину.

Зокрема, рішення про заборону роботи освітніх закладів у “червоних” зонах прийматимуть лише спільно Державною та регіональною комісіями з питань ТЕБ та НС.

В регіонах з “помаранчевим”, “жовтим” та “зеленим” рівнями заборонятиметься робота шкіл, якщо більш ніж 50% класів направлено на самоізоляцію через контакт з пацієнтом із підтвердженим COVID-19.

Найближчим часом МОЗ оприлюднить відповідну постанову, після чого ми одразу повідомимо про остаточні нововведення для шкіл на офіційних ресурсах МОН – сайті mon.gov.ua, Facebook - сторінці та Telegram-каналі. Будьте на зв’язку!

А щоб адаптуватись до змін і не забувати правила навчання в безпечних умовах, користуйтесь матеріалами, які розробили МОН та ЮНІСЕФ у межах кампанії “Школо, ми готові”.

  • Постери з правилами респіраторної гігієни, рекомендаціями щодо безпечних умов та особливостями різних форматів навчання
  • Корисні матеріали для директорів, учителів та батьків
  • Інформація про особливості навчального року 2020/2021
  • Відповіді на найпоширеніші запитання
  • Матеріали для спеціального уроку, присвяченого правилам безпечного навчання під час карантину

Усе це доступне і регулярно оновлюється за посиланням mon-covid19.info/schools. Також постери і матеріали можна швидко завантажити ось за цим посиланням.

У ДОСТУПІ – ФІНАЛЬНИЙ МОДУЛЬ ОНЛАЙН-КУРСУ
ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ

15 вересня оприлюднено четвертий – фінальний – модуль онлайн-курсу про дистанційне та змішане навчання у школах і профтехах.

Тож наразі у доступі –всі 4 модулі курсу, який стартував 25 серпня:

  • 1 модуль –про можливості дистанційного та змішаного форматів
  • 2 модуль – пояснює, як організувати дистанційне та змішане навчання
  • 3 модуль –розкриває методи навчання молодших школярів під час дистанційного та змішаного форматів
  • 4 модуль – щодо методів навчання у дистанційному та змішаному форматі школярів основної та старшої школи

Пройти модулі можна за посиланням. А якщо ви хочете пройти курс, але ще не зареєструвались на нього, зробити це можна ось тут.

НАСКІЛЬКИ ШКОЛЯРІ ТА ЇХНІ БАТЬКИ ЗАДОВОЛЕНІ
ШКІЛЬНИМ ХАРЧУВАННЯМ?

Оприлюднено результати опитування “Задоволеність батьків та учнів шкільним харчуванням”. В межах дослідження учні та їхні батьки оцінювали шкільний буфет, якість страв і напоїв, смакові якості шкільного харчування загалом, а також чистоту шкільних їдалень та охайність їхніх працівників.

Стисло про результати дослідження і те, як МОН розвиватиме шкільне харчування, читайте за цим посиланням, повністю – за цим. А ось трохи цікавих даних.

  • 51,28% батьків стверджують, що їхні діти користуються шкільним буфетом, 33,1% – не користуються ним, а 15,6% повідомили про відсутність буфету в школі.
  • Лише 11,5% батьків зазначили, що дітям подобаються страви та продукти зі шкільного буфету.
  • Більшість опитаних учнів – 73,9% – не купують продукти і страви,заборонені до продажу у школах, але які все ж можна зустріти там: солодкі газовані напої, кондитерські вироби з кремами, морозиво.
  • Учні найчастіше відмовляються від харчування у школі через несмачну та холодну їжу, поганий вигляд та запах страв, погане самопочуття після їжі.
УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2021: СТАРТУВАЛА РЕЄСТРАЦІЯ

14 вересня розпочалась реєстрація учасників всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2021”, яка триватиме до 4 жовтня.

Конкурс проводиться у номінаціях “Українська мова та література”, “Математика”, “Трудове навчання” і вперше після тривалої перерви – “Керівник закладу освіти”. У фіналі в кожній номінації змагатимуться 25 вчителів з усіх областей України.

Докладніше читайте в Умовах конкурсу за посиланням.

КОШТИ НА РОЗВИТОК ШКІЛ

Міністерство оприлюднило інформацію про використання регіонами коштів субвенцій на розвиток шкіл станом на 1 вересня. Ось короткі дані, а більш докладна інформація –за посиланнями.

Розвиток НУШ: області використали понад 301 млн грн, що становить 40,3% від профінансованого розміру субвенції. Найкращий показник освоєння коштів – 98,4% – у Одеській області. Загалом у 2020 році субвенція на розвиток НУШ становить 1 млрд 60 млн грн.

Шкільні автобуси: використано 49,8% коштів, придбано 340 одиниць техніки, з них 27 автобусів з місцями для дітей з ООП. Загалом у 2020-му в межах субвенції на закупівлю шкільних автобусів передбачено 600 млн грн.

Ремонт і обладнання їдалень: до регіонів надійшло понад 249 млн грн, з виділених коштів місцеві бюджети наразі використали 14%. Загалом у 2020-му на ремонт їдалень у школах виділено 400 млн грн.

ОСВІТНІ ОКРУГИ І ОПОРНІ ЗАКЛАДИ: ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ

Міністерство планує узгодити норми, які стосуються освітніх округів та опорних закладів.

Зокрема, наразі не передбачено існування освітніх округів та повноважень Уряду затверджувати положення про них. Крім того, опорні заклади можуть забезпечувати початкову та базову середню освіту і відповідно не можуть забезпечувати профільну середню.

Якщо маєте думки щодо таких змін – будемо раді вашій участі у обговоренні. Усі деталі можна знайти за посиланням.

Дякуємо, що залишаєтеся із нами на зв’язку.

Дати нам поради щодо вдосконалення цих листів ви можете за посиланням. Нам дуже важлива ваша думка)

Кiлькiсть переглядiв: 170

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.