Ми зібрали найважливіші новини, які стосуються нового навчального року і особливостей шкільної освіти в умовах карантину.

Нижче – інформація про корисні матеріали для шкіл, розроблені у межах інфокампанії МОН і ЮНІСЕФ "Школо, ми готові", алгоритм для директорів у разі підозри або підтвердження COVID-19 у закладі, а також низка рекомендацій Міністерства, зокрема – для пілотних 4-х класів НУШ.

Тож починаємо!

ШКОЛО, МИ ГОТОВІ: КАМПАНІЯ МОН ТА ЮНІСЕФ
ПРО БЕЗПЕЧНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ

МОН і Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) запустили інформаційну кампанію "Школо, ми готові". Її мета – проінформувати вчителів і адміністраторів шкіл, учнів і батьків про правила та умови безпечного навчання в умовах пандемії COVID-19 у навчальному році 2020/2021.

У межах кампанії:

  • розроблено матеріали, які допоможуть директорам, вчителям, батькам та учням працювати і навчатись в умовах карантину – вони доступні за посиланням;
  • у школи надіслано друковані постери щодо правил респіраторної гігієни, рекомендацій щодо безпечних умов навчання та особливостей різних форматів навчання;
  • на сторінці mon-covid19.info/schools збирається актуальна інформація про навчання в умовах карантину, а також електронні версії постерів, матеріали для вчителів і батьків, відповіді на поширені запитання;
  • створено плани та додаткові матеріали для уроку про правила безпечного навчання під час карантину: матеріали для 1-4 класів доступні для завантаження за цим посиланням, для 5-11 класів – за цим.

Докладно про кампанію "Школо, ми готові", яку реалізує МОН спільно з ЮНІСЕФ за підтримки USAID та ГС "Освіторія", читайте у цьому матеріалі.

ОНЛАЙН-КУРСПРО ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ:
ДРУГИЙ МОДУЛЬ – У ДОСТУПІ

1 вересня оприлюднено другий модуль онлайн-курсу про дистанційне та змішане навчання у школах і профтехах – пройти його вже можна за посиланням.

Цей модуль – про:

  • взаємини між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання;
  • інструменти, які допоможуть створити комунікативний простір у змішаному навчанні;
  • створення безпечного простору для навчання в умовах пандемії;
  • організацію дистанційного навчання для дітей з особливими освітніми потребами.

Модуль містить інтерактивні вправи, чек-листи для педагогів і керівників закладів, корисні статті, карту взаємодії між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання, інфографіку-пам’ятку про правила безпеки для навчання в умовах пандемії та інші корисні матеріали. Наприкінці модуля учасники пройдуть підсумковий тест.

Наступний модуль - про методи навчання у дистанційному та змішаному форматі молодших школярів - з’явиться у доступі вже 8 вересня.

Онлайн-курс про дистанційне і змішане навчання для педагогів та керівників шкіл і профтехів стартував 25 серпня. Якщо ви хочете пройти курс, але ще не зареєструвались на нього, зробити це можна за посиланням.

ЯК ДІЯТИ У ВИПАДКУ ПІДОЗРИ АБО ПІДТВЕРДЖЕННЯCOVID-19 У ШКОЛІ:
АЛГОРИТМ ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ

Міністерство розробило для директорів шкіл спеціальний алгоритм дій у разі виявлення в учня або працівника ознак гострого респіраторного захворювання.Він пояснює, як варто діяти, якщо у школі підозрюють або підтверджують захворювання на COVID-19.

Так, якщо в учня виявлено ознаки гострого респіраторного захворювання, його необхідно ізолювати у спеціальному приміщенні школи й невідкладно зв’язатись із батьками, а якщо COVID-19 підтвердився, клас такого учня направляється на самоізоляцію і переходить на дистанційне навчання.

Стисло про зміст алгоритму можна прочитати у цьому матеріалі, ознайомитись із повним текстом – за цим посиланням.

РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН: ПІЛОТНІ 4-ТІ КЛАСИ НУШ ТА ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

Також пропонуємо до вашої уваги актуальні рекомендації Міністерства для педагогів і керівників шкіл. Вони стосуються пілотних 4-х класівНУШ та інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами.

  • Щодо організації навчання у пілотних 4-х класах НУШ. Про планування освітнього процесу і оцінювання учнів, інтегрований підхід, ДПА, заповнення журналу.Стисло читайте в цьому матеріалі МОН, ознайомлюйтесь із рекомендаціями повністю ось за цим посиланням.
  • Про навчання учнів з особливими освітніми потребами на 2020/2021 навчальний рік. Описано пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів, особливості організації інклюзивного навчання в регіонах “червоної” зони епідемічної небезпеки. Стисло – тут, текст рекомендацій – ось тут.
  • Щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня. Про утворення інклюзивних класів та особливості роботи асистентів вчителя або учня. Коротко – за цим посиланням, рекомендації повністю – за цим.

На сьогодні все! Це були основні новини відМОН за останній тиждень. Дякуємо, що залишаєтеся із нами на зв’язку.

Дати нам поради щодо вдосконалення цих листів ви можете за посиланням. Нам дуже важлива ваша думка)

До зв’язку за тиждень!

З любов'ю
команда Міністерства освіти і науки України

Кiлькiсть переглядiв: 194

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.